GOŠA MONTAŽA ad

90 godina iskustva je utkano je svuda oko Vas


Mostovi i kranovi

Mostovi

Nakon završetka rata 1945. godine GOŠA je pozvana da iz Save spase, sanira i ponovo učini prohodnim železnički most u Beogradu. Ovom prilikom od reke je spašeno preko 2.000 tona čelične konstrukcije, a sam poduhvat se smatra početkom ere Goša Montaže kao graditelja mostova širom bivše Jugoslavije i inostranstva.

Samo na pruzi Beograd – Bar montirano je sedam (7 ) mostova ukupne dužine veće od 2 kilometra.

1977. godine, za izgradnju mosta Mratinje na Pivi, Goša Montaža dobila je prestižno priznanje EUROPEAN CONVENTION FOR STRUCTURAL STEELWORK, a ovaj projekat označen je kao najveći evropski projekat te godine.

Slično kao i 1945. godine i 1999. godine nakon NATO bombardovanja, Goša Montaža je još jednom pozvana da u nezapamćeno kratkom vremenskom roku periodu obnovi porušene mostove. Sedam (7) mostova je u rekordnom roku vraćeno u funkciju, a Goša Montaža je svoje znanje i iskustvo utkala u čelik na mostovima Grdelica, Jasika, Podine, Rudare, Varvarin, Kovin. Najveći poduhvat Goša Montaža ostvaruje u saradnji sa nemačkom firmom DSD na projektu rekonstrukcije mosta Sloboda u Novom Sadu.

Kranovi

U početku kao prateći program hidromehaničke opreme, montirani su kranovi raznih nosivosti i namene. Danas je ovaj program znatno proširen brojnim rekonstrukcijama, kroz različite zahteve povećanja nosivosti, raspona, pogonske klase.

Mostovi i kranovi